In het voorjaar van 2018 wilden Alex en Casper weer eens wat actie op de pleintjes in Vlissingen. Eind mei organiseerden ze een toernooi en dat was een succes. Dus... werd de Vlissingen Playground Tour uit de grond gestampt, een reeks van 16 toernooien op 5 Vlissingse pleintjes eindigend met de grote finale op het Bellamypark in het Centrum van Vlissingen. De toernooien werden gespeeld volgens een uniek systeem... Random 3x3... íedere deelnemer speelt íedere wedstrijd in een ánder team.

Zóóóóóó leuk... voor de deelnemers, voor de organisatie, voor het publiek, voor iedereen, dus.

Kijk maar eens op www.vlissingenplaygroundtour.jouwweb.nl daar vind je foto's, uitslagen, rangen en standen.

In 2019 zijn we vrolijk doorgegaan met een inmiddels wat grotere organisatie en staat de teller op 41 toernooien

(... en toen kwam corona...).

Omdat het zóóóóóó leuk is voor iedereen, hebben Alex, François en Yentel op 20 juni 2019
de Stichting Random 3x3 Sports opgericht.

Het doel van de stichting is het organiseren van teamsport toernooien voor iedereen, ongeacht leeftijd of nivo op daarvoor geschikte sportlocaties, zowel binnen als buiten.

De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door het organiseren van teamsport-toernooien, waarbij ieder team iedere wedstrijd uit andere teamleden bestaat.

Stichting Random 3x3 Sports

KvK: 75134926